Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KauhiaÄänekäs
"Et taida paljoa asioita seurata tai käydä eri tapahtumissa? Kun tuollainen joku tapahtuma on niin meinaatko, että se kiinnostaisi tavallista tallaajaa aloittaa tämä harrastus kun paikanpäällä on ainoastaan niitä täysin rakennettuja pelejä?"
Ootko stanuista ikinä kuullu? On iha oma luokkansa ☺️
Hirmusta päänaukomista, mitä jos seuraavaan viestiin sisällyttäisit vaikka jonkun tavan milla harrastusta sitten viedään eteenpäin, kerta se ei esimerkiksi tällä laajemmalla tiedottamisella onnistu. Hirveesti on huutoa ja mielipiteitä, mites sit ku on toiminnan aika?
Iloisin kevät terveisin: Jenna
|
Eikö tämän pitänyt koskea koko lajia? Ei vain kisoja. Kuis paljon sun standardi pelejä on muissa kuin kisoissa yleensä? Harvassa ollut kyllä. Entä miten paljon noita citykikkareita on? Aika monessa tapauksessa minä olen ollut ainoa sellaisella tuleva. Yksikään sellainen ei ole ollut kisoissa. Edelleen salossa oli melko suosittuja ne vakioauto safarit. Sellaisia ei ole taidettu muualla järjestää. Siinä sulle toimiva ehdotus. Lisäksi kun katsot missä päin suomea porukka asuu niin aika vahvasti se menee pk-seudulle. Missä ei vaan ole ajopaikkoja. Siinä seuraava kehitys ehdotus. Tunnenko maan omistajia? En tunne.
Mielenkiintoista kyllä alkaa väittämään, että jotenkin auon päätä. Kyllä se toisinpäin menee. Toinen vinkuu miten ei ikinä muka kirjoita kuin negatiivisia asioita. Ja toinen muuten vain vinkuu. Lisäksi noi on yleensä aina offipalstalla ilmoitettu. Eli on jo olemassa paikka missä on tiedotettu. Nyt vaan luodaan toinen paikka, joka jollain tavalla ratkaisee näkyvyyttä.
Olen edelleen sitä mieltä, että se kotipihassa oleva citykikkare antaa sen sytykkeen lajiin. Kunhan sitä citykikkaretta pääsee jonnekin kokeileen. Eikä se paikka saa olla missään 200km päässä. Jo 100km alkaa olemaan aika iso ongelma. Nuo kun joku ratkoo.. Ja kun tästä taas joku vinkuu niin minä en tunne maanomistajia. Minulla ei ole olemassa mitään ajopaikkaa. Mut aika paljon tullut erilaisilla citykikkareilla maastossa ajeltua ja niillä rakennetuilla peleillä. Ja parasta se on noilla citykikkareilla, koska joudut oikeasti jo miettimään miten sillä ajetaan. Rakennetuilla peleillä on niin tylsää ajamista kun voi melkein ajaa mihin vaan, mutta miettimällä reittiä niin citykikkareella voi päästä melkein samoihin paikkoihin.