Ostetaan
Tarvetta yhdelle suht hyväkuntoselle Michelin X-Ice North nastarenkaalle koossa 235/65 R17. Malli taitaa siis olla x-ice north II, eli noita lie paisteltu joskus apaut 2010-2015.
Nouto onnistuu jollain aikataululla suunnilleen mistä päin maata tahansa, joten jos vaa keltä löytyy ni toinnaa tarjota.
Jaakko
0445162914
Ostetaan