Viestiketju: Ostetaan Bronco 2 vanteet yms osaa
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 23.03.2026, 06:13
kerosiini kerosiini ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.11.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 5
Perusasetus

Edit: kardaani ostettu

Viimeksi muokannut kerosiini : 03.04.2026 13:20
Vastaa lainaten