Taas on vaan ajeltu yksi leiman väli.
Pitäs Joulukuun alussa käyttää leimalla ja viimeksi tuli noottia väljästä iskarin puslasta ja käsijarrusta (yllättäen), että ei nouse kahva tarpeeksi.
Iskarin pusla vaihdettu (x)
Käkkärriä säädetty (x)
Sitten ihan oikeitakin ongelmia ratkottu..
Korkean tyhjäkäynnin kanssa on ollut ongelmia jo 2018 asti ja se on pahentunut hiljalleen.
Tämä ongelma poistui välillä ja välillä taas tuli esiin.
Viimevuosina paheni jatkuvasti ja nyt osasin yhdistää myös vaihdelaatikon kummailut tähän.
- tyhjäkäynti välillä korkea
- välillä tyhjäkäynti liian alhainen ja meinaa sammua kun vaihde päällä
- vaihteet ei vaihdu tarkasti, vaan arpoo välillä/käyttäytyy kummallisesti
- OD toimii vasta kun lämpenee kunnolla
Nyt vaihdettu IAC (tarvike) ja TPS (originaali Mopar)
Kaikki ongelmat hävisivät toistaiseksi ja laatikko pelaa kuten se pelasi kun ostin auton :

Täytyypä seurata tilannetta, että onko tämä vain ohimenevä vaihe.