https://www.reddit.com/r/aviationmai...res_the_front/
Linkin takana vastaavan moottorin vaihteistoremppaa esitelty. Tämä meikäläisen työmaa on Dornier 228.
Öljyvuoto oli moottorin ilmanottoon, eli tuohon kopan alaosan "hymyyn". Haisee ja sotkee, vuotaa lähinnä seisoessaan. Garrett vuotaa harvoin ulos mitään käydessään kun paluuöljyn pumppaus on niin tehokas että lootassa on ikäänkuin alipaine.
Tämä versio tuottaa vajaa 800 akselihevosta. Vaihteistosta itsessään ei mittailla paljoakaan, lootan sisältä oikeastaan vain vääntömomenttia. Öljynpaineet, lämmöt sun muut ovat ulkopuolisilla antureilla ja lootan ympärillä on esim moottorin polttoainejärjestelmän putkituksia ja anturia/venttiiliä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|