Joku palstalainen varmaan tuntee tarkemmin tällaisen muutossarjan, jolla Arctic Trucks saa Rangerista N2G:n, eli kevyt-kuormurin? Siinä on yksi olennainen osa taka-akselin kantavuutta lisäävät ilmajouset. Siinä on sitten varmaan kompressorikin jossakin?
Entä miten nopeusrajoitin on näissä toteutettu?
N1G Rangereissa on myös malleja lisäilmajousin, ja tarkempi tutustuminen sellaisen rekisterimerkintöihin kertoo siinä olevan ehkä samanlainen muutossarja, jolla kantavuutta, ja siten kokonaispainoa on lisätty.
Pakuversioon muutossarja on asennettu, jotta auton kokonaispainoa saadaan kasvatettua sen verran, ettei teho/kokonaismassa -osamäärä menisi liian korkeaksi. Näitä muutoksia tehdään alennetun autoveron pakettiautoksi rekisteröitäviin V6-malleihin, jotka olisivat pakuiksi muuten liian tehokkaita.