Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67
Mikäs tän homman juju on, miks ne otetaan pois ja takas? Vuotaako joku vai puhdistus vai mikä? 
|
Lentotunnit täynnä, vaihdetaan ennen mahdollisia vuotoriskejä...
Kaveri tuossa kertoi, että vähän vastaavaa on toisinaan seuraamassa, kun Hornetin tankin kaikki läpivientikumit vaihdetaan, määräaikaishuolloissa. Sinne tankin sisään ryömijöitä ei kamalasti ole rivissä, ainakaan sinne innokkaasti haluajia. Toisaalta kaikki halukkaat ei vaan sinne edes sopisi, kun on aika ahtaat huoltoluukut tankeissa, ja sinne tankin sisään pitää tosiaan mennä touhuamaan. Noista operaatioista sitten talliin aina kertyy iso muovipussillinen O-renkaita, jotka on tunnit-täynnä vaihdettuja, niitä hypistellessä ja uusiin käyttökohteisiin laittaessa ei voi välttyä tunteelta että ovat edelleen parempilaatuisia kuin markettilaatuiset uusina...
Noissa lentävissä monia osia vaihdetaan tiettyjen käyttötuntien täyttyessä, ennakoiden, jotta vältettäisiin "äkillisen maankuoren kohoamisen aiheuttamia kohtaamisia", noita kun ei oikein voi pysäköidä moottori sammuttaen ilmaan jotta saisi korjaukset tehtyä. Mieluummin ennakoiden maassa, kuin ihmetellen ilmassa tapahtumaketjun kehittymistä...