Kumitankkien kanssa painia. Tähän sai kulutettua helposti kolmen viikon työtunnit kun tankit puretaan pois ja välivaiheiden jälkeen takas, kaiken kaikkiaan varsin fyysinen homma kun tuossa olet x-määrän päiviä polvillaan. Tuolla luukun takana on vielä yksi iso pussi kans. Olen tehnyt saman homman pari vuotta sitten toiseen koneeseen ja otin homman taas, vaikka setämies väsyykin tämmöisessä niin arvostan paljon sitä että on yksi selkeä homma joka etenee. Eikä muuten ole selittelijöitä niskassa kun kerassi haisee ja vaara joutumisesta työlään homman aisapariksi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|