winter is coming...
kesä meni taas niin muka-muka-kiireissä etten tätä ennen ehtinyt kalustoni sivuhajautuspisteelläkään käymään katsomassa ettämitä sieltä keväiseltä leppävirralta tulikaan perässävedeltyä...
vaikka säidenarmoilla temperoitumista ylikaiken arvostankin niinsiltikin tulin siivonneeksi suurimmanosan FJarvotavaroista suojiin a´la pajunkissaHJ61stationwagon...
siivoamisen ohella tulin FJpeltipartikkeleiden äärellä hetken harrastaneeksi myös ehdotonta lempilajiani...
...nimittäin projektispekulointia... näissä eteisissä horisonteissa siintävissä visioissa tämäkin FJprofiloitu UIIIU tulee jokukaunispäivä löytämään paikkansa vaasansataman korvaavana takalattiana...
tämä hansikaskotelon kansi puolestaan on vaihd3kaavioineen vaasansatamaan ehdoton must...
kutenmyös tämä koko etupään alakerta riipukkeine+ryhdikkäine jousipakkoineen...
[jotkaovat jotakinmuutakuin nämä vaasansatama@nestenivala -arkistokuvassa hyvinhavaittavat hirvitykset joissa kasaanpainuneita jousipakkoja kompensoitu kylänsuuuuuuurimmilla eturiipukevenytyksillä...]
samaista arkistokuvaa tarkastellessa huomaa leppävirtalaisen pyrstönkin houkuttelevaksi vaihtoehdoksi vaasansataman linttaanpainuneen peräpään tilalle...
[+ehkäpä jopa molempien päiden semifloateritkin samassarytäkässä tarkasteltavaksi tulevat????]
leppävirtalaisen runkonumerointi...
...puolestaan paljasti FJ:n valmistusajankohdaksi syyskuun1971
https://www.sor.com/cat/005d

...jonkajälkeen päätinkin projektispekulointini silläerää ryöstämällä nämä sangen ansioituneesti temperoituneet silmälasit topicin päätähden käyttöön!!!