Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 28.10.2025, 17:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja htm Näytä viesti
Vanha ketju, mutta onko tähän keksitty katsastuksessa joku uusi sääntö?
Käytin L200 mitsua katsastuksessa , ko 07/2000, tähän vaihdettu uudet takajouset, ei mitään korotuksia,
jonkun tehtaan tekemä vetokoukku, joka laskettu alimpiin reikiin.
Mittasin nopeasti 48cm koukun keskipiste maasta tyhjällä lavalla ja lapussa teksti

"Vetokoukku, sijoitus virheellinen, takana keskellä, kuula liian korkealla" ja hylätty tuli.

http://https://eur-lex.europa.eu/leg...42010X0828(01)

Onko tuo se oikea e55? tuon mukaanhan mittaus tehdään n1 autolle täysillä akselipainoilla ja tuommoisessa lava-autossa on aika luja taka-akselipaino ja luulis, että se sen 6 senttiä laskee kun tonnin laittaa kuormaa?
Vai minkä mukaan noita kuulan korkeuksia mitataan?
Jos neliveto niin se on N1G, eikä kuulan korkeudella ole merkitystä. Veikkaisin että väärin perustein hylätty.
Eikä sitä tyhjän auton tilanteesta mitata muissakaan vehkeissä. Näyttää olevan tällä hetkellä tiltissä nuo sivut, mut täältä pitäisi löytyä E-sääntö 55, jossa nuo kaikki määritelty: http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...01.0179.01.FIN

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 28.10.2025 17:24
Vastaa lainaten