Viestiketju: Suzuki K100RS
Näytä yksittäinen viesti
  #134  
Vanha 05.10.2025, 19:39
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 723
Perusasetus

vianhaku jatkuu


Vianhaussa käyty taas ns. "syvällä". Hyväksi havaitulla menetelmällä koitettu saada selville mikä toimii ja mikä ei.
Tulpat ja johdot vaihdettu. Vähän surullista mitä tässä maailmassa tapahtuu kaman laadulle. Näitä Bosch India tulppia kun tutkii tarkemmin niin ovat vähän sinne päin. Esimerkiksi maa elektrodit eivät ole linjassa keskielektrodin kanssa. Kierteet karkeat jne. Ei oleellisesti vaikuta toimintaan, mutta samaan rahaan voisivat olla priimaa. Vasen vanha Bosch Karlsruhe ja oikea India tuote.



Originaali sytytysjohdoista ei löytynyt mitään vikaa. Ovat niin vaikea tapaus irroittaa, että vaihdoin helpommalta näyttäviin K-parts johtoihin.



No näillä päästiin ojasta kuralätäkköön. Ihan yhtä vaikeita ovat. Alkuperäiset piti vetää rautalankalenkillä ulos ja nämä nippusiteillä.



Takaisin asiaan. Muutaman testikilometrin jälkeen käynti ei juurikaan muutunut. Parani vähän, mutta kaukana vanhasta tutusta K100:sesta.
1 oikea, nelonen vasen. Mustimmat kakkonen ja nelonen ovat vaan eri puolissa ???

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Bosch_India_1.jpg‎
Views:	9
Size:	694,6 Kt
ID:	110267   Click image for larger version

Name:	Bosch_india_2.jpg‎
Views:	304
Size:	700,3 Kt
ID:	110268   Click image for larger version

Name:	sytytysjohdot.jpg‎
Views:	306
Size:	162,9 Kt
ID:	110269   Click image for larger version

Name:	sytytysjohdot_K-parts.jpg‎
Views:	306
Size:	168,5 Kt
ID:	110270   Click image for larger version

Name:	Bosch_India_muutama_kilsa.jpg‎
Views:	306
Size:	244,4 Kt
ID:	110271  

Vastaa lainaten