Kulman pitkässä ajopäivässä se tapahtui, nimittäin mun ensimmäinen Suzukin vetoakselin hajoaminen
Offroadjounilta sain hinausapua nuotiopaikalle (ISO KIITOS!)
Pohjolanmies hoiti sitten loppumatkan
Pudotin akselin auton alta ja olin jo valmistautunut kaivelemaan tumppia pihalle, mutta tää tipahti ihan perää kääntämällä ulos
Sen verran oli mujua laakerin ympäristössä, että päädyin avaamaan ja putsaamaan koko ARBin
Jossain vaiheessa ollut joku kytkentähärö. Oli kyllä toi kytkentärenkaan palautusjousi (ei tullut kuvaa siitä) jotenkin killissä kun avasin kannen, asettui kuitenkin kasattaessa paikalleen.
Noo, tolla aikaisemmalla koeajovideolla näkyy parissa paikkaa, kun eteneminen stoppaa äkkupysähdykseen, liekkö tää kuskin puolen takajousen korva ottanut turpaan jossain niistä kohdista. Pitkässä ajopäivässä ajoin kuitenkin ihan nätisti
Vähän alkoi kuulumaan myös vierasta sirinää samoihin aikoihin, kun vetarin katkeaminen tuotiin mun tietoon. Yksi moottoriadapterin laakerikauluksen ruuveista oli korkannut ja laippa päässyt kääntymään vinoon.
No hyvä syy nyt tehdä tää kunnolla, niinkuin ollut aikomus koko ajan. Samoin takajousille on pitänyt tehdä tässä jotain, kun jouset lähes pohjassa ja auton perse roikkuu akkupaketin painon

takia
Ehjä takavetoakseli oli myös aloittanut kiertolaiselämän, niin päädyin sitten tilaamaan Lonkkarin kepit sen sijaan, että kokeilisin vielä yhden vakiovetarin elinikää tän auton alla
Päätyyn asti vaan, ei tarvi sit arpoa olisko ollut jotain vielä kestävämpää tikkua