Ja koska kaikki aarteet on aina toisella puolella Suomea, niin tottakai tämäkin. No Arpen kanssa reippaasti aamulla matkaan ja illalla löysimme itsemme vuotsosta. Kuorma päälle kaupat kiinni ja saunan kautta unta kypärään ja aamulla kohti kajaania jossa oli suunniteltu välietappi.
Tietenkin kun laitteella ei oltu ajettu 7 vuoteen niin matkaan mahtui muutamat määräaikaishuollot. Ja renkaanvaihto, joka suunnitellusti tehtiin Sodankylän Lapin Kumisa.
Ensin tutkittiin polttoaine vuotoa, ja korjattiin se vaihtelemalla tiivisteiden paikkaa. Sitten ne renkaat. Pari tuntia ennen kajaania, alkoi vedot loppua kun mäet jyrkkeni. Siitä alkoi suodatinrumba. Ekan mäen jälkeen suotimet, seuraavan jälkeen sakkakuppi, ja kolmannen mäen jälkeen mietittiin että mitäs sitten.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi