No niin, nyt on Imprezan TD04 turbo paikallaan ja kyllähän tuo suupieliä hymyyn vetää, kello taitaa tuossa olla 0,5bar mutta tuokin on jo huima parannus entiseen. Meinasin laittaa ahtopaineen säätöventtiilin hukkaportin letkuun jos sitä tarvii dynossa vielä säätää, mikähän siihen olis hyvä? Muutama ongelmakin on, käynnistäessä pössäyttää vaaleaa savua, osa varmaan palamatonta diisseliä,syöttöä ruuvattiin vähän isommalle, osa haisee öljylle, ajossa ei juurikaan savuta edes vedättäessä. Turbo jäi semmoseen asentoon että öljyn paluuletku lähtee aavistuksen yläviistoon ennenkuin putoaa alas, voisiko tuo johtua siitä, kuvassa punainen liitin. Toinen juttu on että tuntuu starttaavan laiskemmin, edellisellä turbolla pyöri ihan normaalisti kun sitä aika kauan koitettiin käynnistellä, mistähän tuo johtuu?
|