Hassut sähköongelmat tossa mallissa syntyy juurikin alijännitteessä. Akun navoista mitattuna voi näyttää ihan hyvältä, mutta kun mittaat esim. sieltä kabiinin puolelta vaikka tupakansytyttimestä ja oikeastaan vielä tärkeempi sieltä BCEM;än navoista apparin penkin alta, niin saattaakin olla jännite paljon heikompi.
Omassa jäi reilusti jännitehäviöta akkukaapelihin, jotka on typerän ohkaset tehtaalta laitettuna ja mulla ne oli sisältä ihan hapettuneet. Ja ne maadoituspisteet sieltä konehuoneesta kantsii kattoa kans mihin tulee koontijohtoja.
Hetkellisesti näytti hyvältä kun vaihdoin ens akun, sitten laturin, ja korjasin sekä vielä vaihdoin sen rele/sulakeboxin, joka kanssa on ongelmallinen ja tarkistettava osa.
Silti häröilyt satunnaisesti jatkuin ja vasta kun mittasin tarkemmin noita jännitteitä, tuli selväksi että noi kaapelit pitää myös vaihtaa. Sen jälkeen pelittänyt hyvin.
Se BCEM on hyvin ronkeli ja tarvitsee melko korkean jännitteen että toimii, jossain postauksessa oon sen maininnutkin minkä alle se ei oikein siedä mennä ilman sekoilua, en nyt ulkoa muista sitä ja että olinko sen laittanut tänne vai Rover Ystävät-palstalle.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/

3 Amigos-never travel alone
|