Pajerolla näyttää olevan vakaampi kannatus. Auto tulee perheen kolmosautoks, kaks käyttistä on ja tämä toimittaa vain ns varaauton virkaa kun käyttikset porsii ja niitä skroplataan, ja on tietenkin sen lisäks mettästyskaudella kulkupeli. Ruosteuhka toki tiedostetaan ja olen varautunut että kumman vaa hommaakaan kemppiä saa kurittaa ja rautaa tuhlata neliökaupalla. Ja metallihommat/maalaukset oliski tarkotus tehdä heti perusteellisesti kerralla kaikki ettei sitä tarvi murehtia sen jälkee , eli tekniika luotettavuus on se ykköskysymysmerkki, sekä varaosapolitiikka. Pajeros taitaa olla sekin etu että varaosakotteroita on jokakylällä. Ajomukavuuksista sun muista hienouksista sen verran että mahdollisimman pelkistetty koska sen tietää että vanhasta paskasta kun on kyse ei ne toimi ja aiheuttaa vain ylimääräistä päänvaivaa.
|