Pientä päivitystä tilanteeseen
Kaventelin keulan konepellin levyiseksi lokasuojia avartaen.
Kaventamisen seurauksena konehuoneen tilat alkoivat käydä ahtaaksi, ja vähän muistakin syistä kompura siirtyi katolle, ja saa kaverikseen paineilmasäiliön.
Keulalta myös kaikki ilma / neste jäähdyttimet korvaan neste / neste jäähdyttimillä, joten toinen nestekierto tulee myös ja sen jäähdytin sijoittuu katolle. Laturiksi olen tutkinut vesijäähdytettyä ettei hiilisilta menisi pilalle sukellusharjoituksissa. Pitää vähän tutkia miten tuollainen BMW nestejäähdytteinen laturi mahtuu paikalleen.
Takaikkunassa olevan syylärin flektien ohjauksen toteusta muuttanut myös lämpötilakytkimen tilalle PWM ohjain ja sen ohjaus sitten koneen lämpötilan mukaan.
Tulevaa myös se että koneen nestekierron tehostamista ja kontrollointia lisätään PWM ohjatulla vesipumpulla.
Tuo takaikkunassa oleva kenno ei aivan parhaassa paikkaa ole, niin hiippailuhommissa nesteen lämmöt elää aika reilusti.
Näillä toimilla nesteenlämmöt saataneen parempaan hallintaan.
Laatikkoon tuli tehtyä myös modaus tähän tyyliin
https://turbobricks.com/index.php?th...or-mod.108965/ joka vähentää luistamista ja ripeyttää vaihtoa.
Viime kertaisella reissulla meni sitten latijouset solmuun.
Tästä päästään seuraavaan modaukseen eli kierrejousitus rangen takapään kolmiotuki ja P38 jakareilla etupää.
Samalla akseliväli on tarkoitus muuttaa SWB 203cm -> LWB 237,5cm.
Tähän modaukseen liittyy sitten myös takapään kaarien muutoksia, tässä tilaa tehdään reilusti jotta vähän suurempaa rengaistustakin jatkossa.
Samalla muutokset johtaa tankin siirtämiseen kabiiniin ja takaluuku menee kaksi osaiseksi, takaluukun yläosa on irroitettavissa safarimoodiin kuten etuovetkin