Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 03.03.2025, 19:49
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 707
Perusasetus

Sähköinen tehostin Suzukiin


Näköjään netistä löytyy kaikenlaisia tarinoita. Seassa myös hyviä yksityiskohtia asennussuunnitelmaa varten.
Itse kun olen erilainen nuori (siis vanha äijä) niin lähestyin asiaa eri tavalla. Ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan. Alla linkki tarinaan missä oleellinen juttu alkaa viestistä #75 eteenpäin.

https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=171197

Tehostin ei ole vielä kiinni autossa vaan bolt on kittinä odottaa kesää ja tallin aukeamista. Sitten tulee käyttökokemuksia.

Noihin juutuubi tarinoihin (mitä satuin katsomaan) liittyen pari huoniota.
- ilman CAN väylästä saatavaa nopeusdataa tehostin putoaa vikatilaan missä tehostus noin 50% maksimista
- kannattaa miettiä sekuntti ennenkuin laskee rälläkällä tehostimen akseliin. Akselin sisällä kun on kiertojousi (torsion bar) millä mitataan ratin kiertovoimaa.

Vastaa lainaten