Nyt kun mainittiin tuo sana "patteri", niin joskus on tullut mieleen, että erillisestä rungosta voisi olla hyötyä patteriversiossa siten, että ajoakku voitaisiin sijoittaa sen "sisään" ja siten sille olisi tavallaan valmis paikka, jos/kun tilaa antaa pois jätettävä polttisversion voimansiirto. Eikä maavara välttämättä pienenisi vaikka itse koria ei nostettaisikaan ylemmäs. G 580:n mainostekstiä:
"Tikapuurunko, jossa on integroitu akku matalan painopisteen mahdollistamiseksi Koe edistynyt suunnittelu G-sarjassa. Sen ikoninen tikapuurunko on mukautettu sähkökäyttöön, ja se sulkee akun sisäänsä. Tämä suunnitteluinnovaatio alentaa merkittävästi auton painopistettä, mikä tekee ajosta tasapainoisemman ja tasaisemman."
Tarvittaessa sitten Jimnyn 5-ovisen pidemmällä akselivälillä saisi lisätilaa rungonkin sisälle. Mutta joo, sikäli en ole kovin innoissani vaikka tuollainen joskus tulisikin (tai edes nykyisestä 5-ovisesta), koska Jimnyn idea on pieni koko ja keveys.
Sitäkin voi toki epäillä mikä into Suzukilla olisi palata Jimnyllä EU-markkinoille, jos kysyntä muualla saavuttaa jo tarjonnan.