Ensimmäiseksi vinssi keulalle. Sitten vaikka offisuunnistuksen safariluokkaan kokeileen mille homma maistuu.
Sitten lukot akseleihin. 33” renkailla pärjää kyllä alkuun. Korotusta kannattaa välttää kun painopiste on hyvä pitää alhaalla.
Ulkopuoliset kaaret riittää. Kyseessä ei ole nopeuslaji ja suojaavat kuskin lisäksi myös autoa. Jos katsastaa haluaa niin kannattaa puhua ”erittäin tukevasta kattitelineestä”.
Ohjaustehostin lähes pakollinen. Ryöstät sen jostakin toisesta Toyotasta.
Toteuttaisin muutokset pikkuhiljaa ajan kanssa. Jos tekee kaikki kerralla niin auto päätyy telakalle viideksi vuodeksi ja motivaatio on tiukassa. Muutos kerrallaan niin, että pääsee välillä ajamaan niin on paljon hauskempaa.
Viimeksi muokannut Sumsar : 05.02.2025 07:02
|