Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 27.01.2025, 17:32
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 742
Perusasetus

- Tarvii/kannattaa laittaa jotkin turvakaaret ulkopuolelle ainakin ?

Sisälle tehtynä kaaret suojaavat enemmän kuljettajaa. Ulos tehtyjä on hankala saada yhtä tukevaksi.

- Moottorin, lootan, tankin panssarointi ?

Jakiksen hännän kun suojaa pääsee jo pitkälle. Itsellä oli vuosia kivikossa hakattuna pelkällä jakiksen suojalla. Se on ainoa altis paikka pohjassa.

-Sohvapenkki ilman vöitä ei varmaan ole oikea istuin. Kuppipenkki vöillä ?

Riippuu mitä haluaa ajaa. Safari yms. ajossa oikein toimiva tuo sohva.

- Isompia renkaita ei varmaan jaksa vääntää ilman tehostinta, nyt vähän karkeemmat ja ehkä hivenen korotettu alusta.

Korottaa ei kannata yhtään. Siitä ei apua saa. Tehostin asia hoituu parhaiten high steer varsilla ja ln110/4runner tehostajalla.

Noin yleisesti tuo 46:nen on oikein hyvä offiaihoa moneen. On kevyt ja akseliväli järkevä. Osia saa hyvin ja jakolaatikko on helppo välittää tai tehdä tupla jakis. Trialia aatellen takaylitys on huono jos ei rakenna promodin autoksi. Erittäin hyvän ja etenevän auton saa kohtuu helpolla. +50mm lehdet ja takapakan kevennys,high steer,lukot eteen ja taakse sekä jakikseen 4.7 välitys, rcv vetarit ja 37" alle. Pääsee moneen paikkaan ja toimii monessa hommassa.
Vastaa lainaten