Tuli pidettyä viime ajoreissun jälkeen hieman suvantoa ja nyt onkin kevättä kohti kaiveltu taas intoa.
Viime kerralla takaa kuulu ajoittain kolina ja sen syykin löytyi äkkiä. Oikealta takaa molempien tukivarsien pultti oli löysällä ja kairannut jo reikiään hieman ovaaliksi. Tämä oli helpolla korjattu ja nyt on varret uudelleen kiinni.
Suurin työ tuli tehtyä nyt keppien osalta. Takakepitkin tuli otettua irti ja huollettua ja nyt keppien painetta katsottiin vähän ajatuksella.
Taakaa tuli laskettua typpikepin yläkiinnitystä lähes 20cm ja samalla laskettua paineet 24bar-->12bar ja öljyä laitettua 690cc. Nyt paino päällä iskarin vartta näkyy noin 12cm ja alkujousto on pehmeän oloinen. Ulosjoustoa tuli tietenkin sama 20cm lisää ja tässä kohtaa takana olevat lyhyet tukivarret tulevat pahasti vastaan. Täytyy tuohon asiaan paneutua seuraavaksi.
Etupäässä keppien kiinnitystä ei tarvinnut muuttaa mutta paine on nyt 16bar ja öljyä sama 690cc ja toiminta saman oloista kuin takana. Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä maastoon testaamaan, mutta ainakin pihassa pyöritellessä auton kallistelu oli huomattavasti vähäisempää nyt ja koeajon jälkeen katsotaan tarvitaanko taakse vielä vakaaja.
Akku pitää vielä hankkia kun oli päävirta unohtunut päälle seisonnan ajaksi ja akku kyykkäsi sekä uusia yksi ohjauksen nivel vielä ennen koeajoa.
Ehkä tämä vielä jokupäivä on vimosen päälle