Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet
On luettu ja ymmärretty, mutta kärryn veto kilometreistä ei ollut alussa kertomusta ja totesin jos veto on vähäistä. Sanoit myös alussa että lava-autot ok jos neliovisia, kuitenkin jenkki pickupit tyrmäsit sen takia että on lava-autoja vaikka täyttävät kriteerit. Aloittajallakin on vaikeuksia aloituksen kanssa
En tiedä millaisia 4wd farkkuja sinulla on ollut, mutta kuten sanoin niin isomman kokoluokan farkku. Tuollainen A6 painaa melkein sen mitä touareg eikä automaatista pala kytkin. Sillä pääsee myös lumihangessa.
Yhäkin olen sitä mieltä että haettuun käyttöön ja varsinkin tuo kulutusrajaus mielessä katselisin itse touaregia,q7 tai possua 3.0tdi:llä varustettuna ja automaattina.
Tosin kuinka hc lumipaikkoja ajetaan? Sekin kannattaa miettiä.
|
Joo, ehkä kuvittelin jenkkipicuppien jatko-ohjaamoa tilavammaksi. Minulla oli D-Max pitkällä hytillä, josta oli takapenkki pois. Tein siihen taakse vanerista ja tasanteen joka oli jo melkein riittävä kahden koiran häkille. Ainoo vaan, että sitä häkkiä ei olisi saanut oviaukosta sisään...
Polttoaineen kulutus ei ole niin ehdoton raja, kuin se, että vene nousee järvestä ja pääsee koirien kanssa auraamattomilla teillä, mutta jos kulutus on järkyttävän suuri, niin sitte maasturi on kolmosauto.