No tavallaan ei ja taas toisaalta en muista, että ois rattiputkea joutunut vaihtamaan saati korjaamaan omiin vehkeisiin. Ehkä tää on maanantai kappale tehtaalta 😀
Osat ei oo yhteensopivia täysin tossa rattiputkessa ja kun ei tiedä mitä on sekoteltu niin tehdään siihen nyt tän omistajan patentti..
Sokka ei saa tuohon "lukkolevyyn" paikoilleen ... tai saa, muttei ratti enään käänny..
Samalla tuli huomattua
Tämäkin vähän ahdistaa tuon tapin toimintaa..
Tästä selviää vähän työstämällä onneksi..
Etuperästä nappasin laakerit irti ja yritin mittailla shimmit ja uudelleen organisoida ne ja lisäsin 0.15 että saadaan vähän preloadia carrierille, kasataan huomenna ja katsotaan kuin vihkoon menee..
Ensi viikolla pitäisi paketin saapua niin saa sitten etupään mahdollisesti kasaan.
Sen jälkeen etupää pyörilleen niin saa taka akselin vuorostaan "pöydälle ".. Ajattelin taka-aksulasn samalla uudet jousipedit tehdä ja kääntää vähän pinionia ylöspäin ja iskarin alkuperäiset kiinnikkeet voisi vähän nostaa myös ylemmäs
Sitten pitäisi vielä tiputtaa se vaihteisto jossain välissä niin saisi ne (todenäkösesti) jäähtäriä vuotovat roput vaihdettua.
Helmikuun alkuun on sovittu safaria saas nähdä valmistuuko siihen mennessä vai kuin käy.