Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 28.11.2024, 21:45
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.124
Perusasetus

Yön kun Nukkui niin päätös tuli, että laakeroidaan tarvittavilta osin nuo alla olevat akselit niin pääsee testaamaan onko tästä vehkeestä maastokäyttöön vai onko palattava dieseleihin..

Purettiin poitsun kanssa etuakseli nyt ensiksi pois auton alta..

Nyt on helppo vaihtaa lambda ala kautta..

Nyt kun akseli pääsi riippumaan itse niin ensimmäinen rajoittava tekijä on ulos joustossa panhardi akselin puolen kiinnike. Seuraavaksi loppuu vara etukardaanista ( en katsonut ottaako johonkin kiinni)
Tässä vaiheessa jouset vapaana iskareissa olisi vielä vähän varaa tulla alaspäin.

Myöskin paljastui lisää korjattavaa jäähdytysneste vuotoa lohkon takaa..

No akseli on nyt pois ja tosiaan sitä backläshiä oli toista milliä.


Ja edellisellä kävijällä ei oo ollut kaikki silmät mukana..

Preloadia ei ollut ollenkaan. Murikka tippui syliin.

Pinionissa pieni klappi..


Mielestäni en mitenkään noin kovaa pahoin pidellyt, että shimmit meni tuohon kuntoon..

Laakerit näyttää hyvälle, joten shimmausta tiedossa..

Toisessa olka-akselissa on raidenivel ollut löysällä .. kulunut väljäksi reikä..

Toisessa olka-akselissa jarrusatulan kannakkeen pultit puoliksi auki eikä liiku mihinkään..

Sovin kaupat tänään varaosa d30 jos siitä saisi knucklet, on uudempi missä on kiinteä jarrusatulan kannake (sopivuudesta ei toistaseksi tietoa..)

Amerikan pakettikin vihdoin saapui saa vähän edes tätä romua kasaan päin..


Tosiaan tässä on toi CAD ollut.. pitkä tikku sieltä paljastui..

Kannattaako samalla nyt hitsailla putket Murikkaan kiinni?
Entäpä jotain trussin tynkää.. ne olis nyt helppo kun on akseli irti..
Vastaa lainaten