Osia ei oo vielä kotiportailla näkynyt, joten ilta puhteina on tullut vähän uusittua kaapeleita autoon..
Myös tuli tutkittua kun bensapumpulle on vedetty oma syöttö (ilman sulaketta ja piuha kulkee jalkotilassa suojaamattomana), mittailin vanhan ja kaikki näytti toimiva pumpun liittimeen asti auton alle, testataan sen toiminta vielä kun saadaan laturi.
Voi sitten poistaa tuon virityksen jos toimii..
Ajattelin jo katsastusta silmällä pitäen ruveta jarruja aukomaan ja putsailemaan..
Takapäässä rengas heiluu sentin verran molemmin puolin.. ja tässä ei pitänyt c- sokka perää olla.. no purkaminen paljasti melko ikävän yllätyksen.
No ajattelin, että eihän siinä pyörän laakerit uusiksi.
Ajattelin vaihtaa nyt sitten samalla peräöljyt ja mikä välitys.
Olikin öljy vaihtunut soraan.
Onko tuossa pettänyt laakerit ja sitä kautta sitten öljyt vaihtunut kuraan.. tiedä häntä..
Vei vähän motivaation
Tässä on nyt mietiskely laakeroiko tuon uudestaan ( ei taida olla mitään järkeä) vai vaihtaako akselit nyt vai polttaa koko vehkeen.
Kiva olisi ollut päästä ajamaan näillä akseleilla edes kerran niin olis tiennyt onko tommonen xj käteen sopiva vai ei
1530mm näytti olevan tuo dana 35 laipasta laippaan. HJ akselit jää vähän kapeaksi.. juuri saadun tiedon mukaan 2gen pajeron akseli olis 1500 leveä..