Viestiketju: Suzuki K100RS
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 10.11.2024, 19:29
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 704
Perusasetus

EPAS kiinikkeiden tekoa valmistelut


Tavoite oli sijoittaa tehostin hytin puolelle jos vaan mitenkään mahtuu. Armotonta mittailua ja funtsailua mihin asentoon ja miten kiinni. Suzuki simulaattori eli hytin poikkiputki ja poljinhylly auttoivat tässä paljon.



Vielä päätös kummasta Koyo vai Jtek kummsta lähdetään tekemään. Tarkemmassa tutkiskelussa kun paljastui pieniä eroja vaikka kuinka. Lähinnä rattiakselin puolelta.



Jtekkejä kun oli kaksin kappalein niin arpa osui siihen. Eikun purkamaan. No Japanilainen oli tehnyt jekun. Säätövivin lukituspultti aukesi oudon tahmeasti ja julmalla voimalla. No siinähän olisi ollut vasen kierre. Sitten vaan funtsailua ja mitoitusta. Alkoi näyttämään siltä, että kyllä se tohon mahtuu ja jalatkin menee vielä polkimille. Samoin näytti siltä, että akseleita sopivasti pätkimällä ja modifioimalla voimansiirtokin saadaan kasaan.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	mittailua.jpg‎
Views:	131
Size:	173,8 Kt
ID:	108227   Click image for larger version

Name:	Suzuki_simulaattori.jpg‎
Views:	1904
Size:	171,0 Kt
ID:	108228   Click image for larger version

Name:	Jtek-Koyo_eroja.jpg‎
Views:	1846
Size:	109,0 Kt
ID:	108229   Click image for larger version

Name:	jekku.jpg‎
Views:	1843
Size:	128,4 Kt
ID:	108230   Click image for larger version

Name:	Jtek_rattiakseli.jpg‎
Views:	150
Size:	154,8 Kt
ID:	108231  

Click image for larger version

Name:	410_rattiakseli.jpg‎
Views:	110
Size:	150,3 Kt
ID:	108232   Click image for larger version

Name:	rattiakselit_funtsailua.jpg‎
Views:	109
Size:	112,0 Kt
ID:	108233  

Viimeksi muokannut Säätäjä_setä : 10.11.2024 20:01
Vastaa lainaten