Vanhoja syöttöpumppujahan saa ruuvattua, siihen asti kunnes sähkö ottaa vallan. Saa kulkemaan sen uudemman King Cabin tahtiin ja ripeemminkin. Uudempien sähköaivopumppuihin löytyy hyväksyttyjä purkkejakin.
Eniten se Hiluxi kestää väärinkäyttöä ja omasta mielestä järkevimmin niputettu koko tekniikka. Kaikki ruostuu melkein samaa tahtia, Nissanista katkee runko nopeiten.
Onko muka Mitsussa 100% perän lukko? En oo nähny enkä kuullu, tai ainakaan jääny mieleen. Toyotoihin kyllä sai lisävarusteena jo vuosituhannen vaihteessakin.
Samankaltaisia ne kaikki maantiellä on, riippuu rengastuksesta ja yleiskunnosta minkälaista jollotusta ja mekkalaa pitää sisään. Samankaltaiset simpukkaohjaukset kaikissa.
Ranger/B2500 on sama, kuten myös Hilux/Taro, merkit vain vaihdettu.
Päätät minkä haluut ja etit hyvän semmoisen, tai jos et oo merkkiuskovainen niin sit vaan etit hyväkuntoisen/vähänajetun ja merkki on mitä on. Aika iso arpa tän ikäluokan pickuppi, jokainen voi kestää 3 vuotta pelkästään öljyt joskus vaihtamalla tai hajota huomenna isosti. Kohtuukilsaisen Hiluxin kanssa elämä riskittömintä.
|