Päivitellääs tännekin vähäsen kesän tapahtumia
Kardaaniadapteri sai ensimmäisen iteraation pohjan Leafin laatikon osista
Suzukin hajonnut jakolaatikon välitys kohtasi Leafin laatikon sisääntuloakselin. Lisäsin vielä toisen laakerin tukemaan
Saas nähä, miten viipottaa
Ajosuunnanvalitsin ja akkupaketin kontaktorien statusledit löysi paikkansa lämpömittarien tilalle kojelautaan.
Akkukaapelin askartelin, uskoin ensin internettiä, että olisi ollut 50mm2 kaapelia Leafissa ja sitä hankin itsekin. No sitten Leafin akkukaapelia purkaessa selvisi, että se on 35mm2. Eli aika paljon ohuempaa ja mukavampaa olisi ollut käsitellä tuo pidempi kaapeli, jos olisi itse ensin katsonut mitä se kaapeli oikeasti on
Koska akkupaketti on niin lähellä hyttiä, ei tässä oikein muuta vaihtoehtoa ole, kuin kiskaista kaapeli kabiinin kautta. Jotain tällaista hahmottelin
Ostin Leafin pääjohtosarjan, kun halvalla sai. Siinä on ainakin oikeat värit piuhoissa ja muutama vielä puuttunut liitin
Vittumaista nysväämistä tää kuoriminen, hommaa helpottaa kyllä terävä mattopuukko ja skalpelli. Pinnien irroitteluun ihan parhaat työkalut kyllä tommoset sopivanmuotoiset hammaslääkärin kyretit.
Useita tunteja myöhemmin, noin 60% johtosarjasta erottui pois siitä, mitä voisi kuvitella tarvitsevansa. Samalla tuli merkkailtua nää, mikä on mikäkin. Nopeampaa olisi varmasti ollut sivuleikkureilla vaan napsia menemään, eikä irroitela pinnejä liittimistä, mutta tuossakin touvissa on samoja värejä moneen kertaan, niin varmempi oli mennä näin.
Releiden entinen käyttö merkattu, suurin osa näistäkin saa jonkun uuden käyttötarkoituksen sitten