Näytä yksittäinen viesti
  #354  
Vanha 22.08.2024, 15:38
Zääp Zääp ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 05.10.18
Sijainti: Myrskylä
Viestit: 7
Perusasetus

Viikonloppuna tuli pieniä juttuja askarreltua Jamekseen.
Takaikkuna oli säpäleinä niin väkertelin uv suojatusta pleksistä uuden. Asensin myös kaasujousen pleksiin jotta pysyy auki tarvittaessa. Tosin tuli niin jäykkä jousi että saa käyttää tosissaan voimaa että saa ikkunan kiinni 😀. Täytyy vaihtaa löysempään jossain vaiheessa.

Pitkään kiukutellut Lucaksen yleislaturi meni uusiksi. Ikh:n kaupasta aika metsästyksen ja parin palautuksen jälkeen löytyi melkein sopiva laturi. Mf 390:sen laturi kävi aika hyvin pienellä muokkauksella. Ylempi korvake, eli se josta säädetään remmin kireys oli väärässä kulmassa. Pienen pohdinnan ja parin Sandelssin jälkeen hoksasin että kun kääntää korvakkeet laturista yhden pykälän eteen päin niin sitten osuu kohdalleen.
Johtojen kanssa oli myös aikamoinen arpominen kun vanhassa laturista ei ollut mitään merkintöjä. No johdot löysi paikkansa parin testauksen jälkeen.

Ja mikä positiivista niin myös kierroslukumittari heräsi henkiin.
Siinäpä ilmeni myös se mitä olen epäillytkin, eli kone ei ota ajossa tarpeeksi jenkaa. Kierrokset jää 1500rpm jos jenka mittariin on luottaminen.
Asiaa pitää tutkia kun kiireiltä ehtii.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20240816_193425.jpg‎
Views:	371
Size:	476,8 Kt
ID:	107691   Click image for larger version

Name:	20240816_195042.jpg‎
Views:	357
Size:	356,4 Kt
ID:	107692   Click image for larger version

Name:	20240817_114037.jpg‎
Views:	348
Size:	468,4 Kt
ID:	107693   Click image for larger version

Name:	20240818_125323.jpg‎
Views:	363
Size:	293,9 Kt
ID:	107694   Click image for larger version

Name:	20240817_115421.jpg‎
Views:	338
Size:	597,0 Kt
ID:	107695  

Vastaa lainaten