Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.08.2024, 11:07
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Ensilukemalla vaikuttaa hieman epäilyttävältä touhulta x2 mutta jos tarkempia tietoja olisi tarjolla...
No siis minunhan on täysin mahdotonta tehdä mitään järkeviä ja harkittuja päätöksiä.
Ensin päätin ostaa halvan pakettiauton, sellasen vaikka 2000€. Olis kätevä kuskailla koiria ja rautakauppaostoksia ja kaatopaikkakuormia.
No semmonen pakettiauto sitten löytyikin. Kaverin tekemien ohareiden vuoksi mun piti kuitenkin lähteä taksilla sitä sitten katsomaan. Taksi perille maksoi 200€, niin mulla ei antanut sisu periksi olla ottamatta sitä saatanan pakettiautoa, vaikka se osoittautui ennakoitua mädemmäksi kun näin sen livenä.
Pari päivää sitten äimistelin pihalleni ilmestynyttä pikkuista Transitia, ja se sitte toimi kimmokkeena ostaa Hakaksen mikki. Että jos sitä autoa vaikka sitte ite paikkaisi, kun kerran tuli ostettua.
...Joku muuhan olis varmaan suorilta laittanut sen 3500€ johonkin vähän ruosteettomampaan autoon, tai edes vaikka Hiaseen.
Mutta mua syletti se 200€ taksimatka niin tässä nyt sit kävi tälleen. Olin mie toki siitä mikistä haaveillut, mutta...no, tämmönen tarina tällä kertaa.
Eli Ford Transit Connect ja Hakas Pulsemig200. Vielä pitää sitte mittari ja kaasupottu hankkia.
Peltiä mulla on joku neliön verran jo ennestään. Vai saakohan jostain kokonaisia vaihtohelmoja halpaan hintaan?