Vasen etukeppi vuoti öljyä pihalle ja tuli huolto ajankohtaiseksi. Molemmat etukepit tuli kaivettua irti ja typpitäyttäjää kysellessä löytyi myös huoltaja kepeille. Vasemmasta kepistä ehdin laskea itse paineet pois, mutta oikeasta tarkastettiin ennen purkua ja siellä oli 19bar. Edeltävän omistajan jäljiltä iskaritornissa oli maininta 23bar, mutta se kuulosti korkealta joten paineiksi laitettiin 22bar ja tämäkin oli lopulta liikaa. Keula keuliii nyt vielä entistä pahemmin ja auton taipumus painaa perää tonttiin vain pahentaa asiaa ajossa. Näkyvyys eteen on aikapitkälle nolla monessa tilateessa.
Kepit herkistyivät kyllä selvästi huollolla, mutta keulaa pitäisi saada nyt joku 10-15cm alemmaksi ja löytää syy tuolle keulimis ilmiölle.
Jakolaatikon huolto venyi kun ajopäivä läheni ja into oli ollut aikaisemmin vähissä joten muilta osin mentiin eteenpäin pelkällä öljyjen tarkastuksella.
Auto toimikin metsässä hienosti ja oli jälleen mukava päivä ajella. Tuon alustan geometria virheisiin pitäisi jaksaa syventyä ja siirtää etuakselia 10-15cm eteenpäin jolloin tulisi mahdollisuus madaltaa keulaa vaikka 20cm mikä olisi kaikki toivottua.
Nyt vain ajojen jäljiltä pikku pesu ja suurempaa intoa huoltoon jos saisi tästä vielä hierottua timantin. Tuntuu vain joka ajoreissulla muuttuvain vain enemmän perunaksi
