Sytytysboxi tai oikeastaan kaksi kappaletta saapui. Boxi kiinni ja käynnistyslupa.signaalihan sieltä tuli.
Lähti kyllä, mutta kävi erittäin huonosti. Kipinä kunnossa ja bensapaineet spekseissä.
Putkien lämmöistä pääteltynä kävi vain kahdella pytyllä. Tulpat irti ja tutkimusta. Tässä tuli taas sellainen "paska löystyy" hetki. Nelosen tulppa alumiinisärsselissä.

Onko sylinterinseinämää vai mitä?
Puristuspaineethyvät ja tasaiset. Osoittautui, että sörsseli on joskus reippaasti vedeltyä alumiinitahnaa. Huh.
Hauska yksityiskohta. Varusteista löytyi reilu 60.000km eurooppaa kiertäneet varatulpat. Yhdestä kärkiväli kasassa muuten priimat. No käynti ei muutunut tulpanvaihdollakaan.
Pitkä seisominen ja tankista löytyneet bensapumpun entisen kannakkeen jämät ja mäskit antoi vihjeitä tukossa olevista suuttimista, Kolmosen ja nelosen johtojen irroittaminen ei muutanut käyntiä mitenkään. Antamalla suoraan akkusähköä suuttimelle solenoidi lähti liikkeelle (ääni muuttui), mutta käynti ei parantunut. No nyt on tilattu suuttimien huoltokitti ja suuttimet menossa pesuun.