Näytä yksittäinen viesti
  #886  
Vanha 31.07.2024, 09:23
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suolakala Näytä viesti
Täältä varmaan voisi saada vinkkiä. Eli vuoden ajeltu nyt Yariksella ja metsästyskausi on ihan juuri aluillaan ja paha neliveto/maavara kuume päällä. Haussa olisi nyt siis myös käyttöauton virkaa toimittava maasturi tai korotettu citykulkine. Joku ihme innostus itsellä aina ollut Jimnyyn ja se olisi Subarun kanssa yhtenä vaihtoehtona. Auto ei siis tule mihinkään hard core off road ajoon vaan lähinnä metsäteitä, raktoripolkuja yms. Paikallisella kauppiaalla myynnissä vm 2017 automaatti Jimny 170tkm ajettuna. Jos täältä löytyisi vastaavista kokemusta niin mielellään kuulisin. Onko näissä jotain tyyppivikoja tai muuta mitä pitäisi osata katsoa? Kävin tuota jo alustavasti hieman kokeilemassa ja aika traktori se edellisiin autoihin verrattuna on �� Näissä ilmeisesti normaalia jotta tärinät ja murinat renkaista yms kasvaa reilusti kun vauhti ylittää 50? Onko näissä koneet minkälaisia eli onko noilla kilometreillä odotettavissa paljon korjaamokeikkoja?

Mielestäni ei pitäisi vielä 50kmh nopeudessa alkaa tärinät ja värinät. Sisämelu näissä kasvaa kyllä lineaarisesti nopeuden kasvaessa, mutta itse olen ajanut nyt useamman vuoden kaikki ajot Jimnyllä ja Peltoreita en ole vielä kaivanut esiin.
Suosittelen käydä kokeilemassa useampaa yksilöä. Saat hieman vertailupohjaa ajotuntumalle. Tekniikaltaanhan ei muutoksia ole juurikaan tapahtunut 05-18 malleissa.

Henk.koht. en itse ostaisi tuota -17 mallista, vaan uhraisin 10ke lisää uudempaan malliin.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~

Viimeksi muokannut LaaLaa : 01.08.2024 08:10
Vastaa lainaten