Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.07.2024, 19:12
gessusankari:n Avatar
gessusankari gessusankari ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 01.01.23
Sijainti: varsinais-suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tuli mieleen, että onhan sulla virranjakaja varmasti oikeassa asennossa? Se on täysin mahdolista laittaa 180° pieleen, jolloin sitten fuel sync on yhtä paljon pielessä. Tosin ei se silti selitä kipinän puutosta, kun muistaakseni kipinää tulee vaikka olisi väärässä asennossa. Ei vain lähde käyntiin koska bensa ruiskutetaan aivan väärään aikaan.

Ja se toki kannattaa muistaa, että virranjakajan asento ei vaikuta näissä millään tavalla kipinään, vaan ainoastaan fuel synciin -> tarkoittaa siis sitä että kone tietää milloin alkaa ruiskuttamaan polttoainetta.

Kannattaa tuo nyt kuitenkin varmistaa että on oikeassa asennossa..
joo itse mietin kans samaa, mulla kyllä oli tuo kansi auki tänään ja tutkin sitä anturia sieltä.. se anturin johto lähtee taaksepäin tuosta jakajasta niin eikös tuo silloin pitäis oikein olla jotain youutuuppi videoi katsonu ja näitä foorumei lukenu ja niistä päättelin tuota ajoitus hommaa (vaikka on juurikin tuollainen että säätää itse) mut just toi epäilyttää kun ei tule minkään valtakunnan kipunan näköistäkään eikä lyö sormillekaan vaikka kokeili tietysti voihan tuon jakajan varuiks vielä avata ja katsoa onko ykkösen kohdal niinkuin pitääkin
Vastaa lainaten