Viestiketju: Helmat
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 24.07.2024, 10:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reiscar Näytä viesti
Autossa on lukot, joten asfaltilla renkaat murtaa ikävästi, jos oikein tiukkoja käännöksiä tekee.

Sitävasten maastossa lukot toimivat oikein mukavasti, kaikki pyörät vetää ja ojien yli on kiva ajella poikittain.
Jos akselit on alkuperäiset eikä ole sisuskaluja vaihdettu, niin '93-'95 ZJ:ssä 249 jakiksella (kuten kaikki V8- mallit alunperin) on lukot vain ovissa
Etuperä on avoin ja takana saattaa olla kitka, tosin kyseessä Spicerin trashlok niin on todennäköisesti jo melkolailla loppu ja kitkapakkojen levyistä osa halki. '93-'95 249 on viskolla sekä isolla puolella että pikkupuolella, ei siis ole tönkkö 50/50 neliveto edes 4lo asennossa vaan aina viskon läpi.

Se miksi murtaa tiukoissa käännöksissä asvaltilla johtuu vanhasta viskosta, vanhetessaan ne menee näissä aika rajusti juntturaan ja tuntuu enemmän kiinteältä nelivedolta kuin jatkuvalta nelivedolta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten