Team 8 nutullaan kiittää mahdollisuudesta kilpailusuoritteeseen, hiekkaa oli riittävästi, välitön mäntien ryytyminen susukissa on saatu estettyä ja mikä mainiointa, hirvikärpäsiä oli ihan optimaalisesti. Juu meitin tiimillä ei ole sillain vaatimusrima turhan korkealla, riittää kun riman alta mahtuu pyörähtään, mielellään pehmeeseen hiekka alamäkeen, ei tule semmosia vahinkoja sitte
Ajothan meitillä loppu toisenkierroksen ensimmäiselle, uusi takavetari sano PING! luultavasti jo siirtymällä jaksolle. Molemmat vähä hämmästeltiin ääntä, mutta kyllähän ääniä maailmaan mahtuu, kaikkia aleta serlokoimaan. Justiinsa kuitenkin oltiin etuakseli kiinnitetty takasin autoon ja ARB:n letkukin otettu etukardaanin ympäriltä pois pyörimästä

Niin juu ja se uus takavetari mikä meni poikki, oli uus vetari tässä autoissa, muutoin siis se tiedätte kyllä paras tallin lattialta.
Ensimmäinen kierros meni kyllä ihan ok, tekeminen kun pitää aina ymmärtää suhteuttaa tekijöihin

. Jaksot ihan luonnikkaita ja järkevät linjat joka portille löytykin ihan kohtuudella. Toteutus puoli toki aina vaihtelee, auton tehoista kun on se 120% joka paikassa käytössä, kaasulla ei määräänsä enempä pysty paikkaan. Ihmetellä pitää kyllä mäntyjä, miten nopeesti ne ollenka siellä kasvaakaan, sekuntaattorilla mitattuna 30cm mänty kasvaa noin 25 sekunnissa ja ihan keskelle keulaa
Ykkösjakson hiekkakinkamakin oli jo lähes susukilla noustava, ensimmäisellä yrityksellä merkattiin kohta, mistä pitää päästä ylemmäs. Pitkä pakki ja kauas, pikku kolmonen ja venttiilikoneiston yläpuolinen tuuletusräppänä selälleen. Siitähän se sitte olikin jo helppo mennä portista läpitte, kun oli tarkka paikka jo rinteeseen merkattuna, että tästä vielä autonmitta pidemmälle
Hauskaa oli, vaikkakin vähä lämmin keli, muistelen kuitenkin, että viimevuotta viileempää olis ollu