Sinulla on jo paketti kasassa. Sen kun tinaat läjään sen, ajelet vaikka alkuun 100tkm. Tai muutaman vuoden, ja teet pieniä säätöjä jos tarvii.
Jos ei herää tarpeeksi alhaalta niin pienempää turboa. Jos kyseessä on ajoauto niin nelosella 80 vauhdissa pitää olla suunnilleen kaikki käytettävissä.
Öljyn saa vaikka öp.anturin lähdöstä t-haaralla ja 1/8" letkulla ja paluu öljypohjan yläreunaan. Ellei parempaa ideaa tule.
Se ahtopaine ei tehoa tuo jos ei kaikki muu ole tehty myös. Eli paineet kiloon tai alle miten vaan hyvältä tuntuu ja sillä selvä
Sitten kun avaimet pysyy kädessä, ja / tai oot valmis muuttamaan ajoneuvon statuksen projektiksi joka saa syödä aikaa ja rahaa, ja dieseltekniikka alkaa olla hanskassa niin sitten istutat tuohon jonkun muun syöttöpumpun, madallat puristuksia ym.niin sitten voi alkaa haaveilemaan kovemmista paineista. Tai samalla kutos koneesta. Mielellään suoraruiskusemmosesta koska etukammiokone on hieman Mooseksen aikainen tehokäyttöön.
Eli takaisin perusasioihin. Tee mahdollisimman kompakti pakosarja niin että saat down pipen menemään alas mahdollisimman nätisti ja että orkkis ilmanputsari jää käyttöön. Mitkään pääskyverkot ei kuulu ajoautoihin. Tehoa saat hieman lisää. Pumpusta tulee se mikä tulee.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|