Taas tuli touhuttua päivä tuon rakkaan romun kanssa.
Tänhään oli ohjelmassa revenneen jousen kiinnikkeen korjaus tai no uusiksi se piti tehä

Turhauttavinta tuossa oli että sen on joku joskus "korjannu". Eli pehmenneen korvakon päälle hitsattu liian pienellä virralla lappuja päälle

Ei olis kauaa kestäny niin olis revenny kokonaan irti, lähti melkeen lyömällä irti...
No viien millin plootua ja muutama sulatettu puikko niin eiköhän se nyt kestä hyvän tovin ennenkö tarttee uuelleen kajota...
Pikkuhiljaa alkaa peränpään ruosteiset osat olemaan vaihtunu uusiin/kunnostettuihin/itse tehtyihin osiin

Huomenna jos sais jouset paikoilleen ja akselin alle niin voi kasata akselin ja laittelleen jarruhilppeitä takasin paikoilleen.
Iso kiitos LaaLaa:lle vinkistä kuumentaa ne krymppiholkit. Kosaanilla lämmitin ne juurikin luumunvärisiksi. Toinen tipahti nätisti paikoilleen, toinen jäi vähän liian kylmäksi ja sitä joutu vähän avittaan. Lähti vain laakerista se takapelti irti holkkia paikoilleen lyödessä. Laitoin sen painamalla takasin paikoilleen, mutta jäin miettiin tuliko siittä sen suurempaa haittaa??
Jospa se kohta olis tämä operaatio valmis ja pääsis vähän ajeleen ennenkö talvi tullee