Pientä puuhaa taas tallilla, vanha vuosien mittaan rakenneltu Dana 30 HP olisi tarkoitus vaihtaa alle. Löytyy 4.56 välitys, trussi, e-locker, WJ kääntöpäät, OTK varret ja paremmat Akebono jarrut. Tukivarsien paikkoja on siirretty niin että toimii paremmin kuin vakio.
Akseli painaa n 140kg vs vakio 115kg (vakio ilman jarrusatuloita ~3kg/kpl?, tukivarsia 2,5 & 4kg /kpl, jousia 6kg/kpl ja iskareita 3kg/kpl)
Korin päästä piti vaihtaa panhardin kiinnike, helppo nakki kun oli jo paikalleen hitsattu versio ja koria siis vahvistettu riittävästi. Narulla ja painolla on helppo linjata akseli keskelle ja tarkistaa liikettä jousituksen ääriasennoissa.
Panhardin tai välivarsi eivät osu öljypohjaan missään tilanteessa, mutta..
pakosarjan kanssa on hiukan ahdasta kun molemmat puolet on äärijoustossa sisällä. Bump stopit siis tämän mukaan. Voi olla että jossain vaiheessa vaihdan pakosarjat sellaisiin joissa lähtö "takana" eikä "keskellä" kuten näissä ns block hugger malleissa.