Pieniä puuhasteluja ollu taas tuktukin parissa. Tuommosen laverin tein ylimääräseksi jääneistä ospi levyistä niin sai taakse lissää säilytystillaa. Samalla tuli hyvä kiinnitys paikka kompuralle vänkärin penkin taakse.
Penkkien välissä on jenkkiarmeijan 30cal ammuslaatikko joka sopi oikein kivasti paikoilleen.
Kompuran kytkentäki onnistu, arbin manuaalissa oli hyvät ohjeet, tämmönenki sähköistä mittään tietämätön onnistu kytkennät tekemään. Ja niinkuin LaaLaa muistelikin, takalukko pitää olla päällä että etulukon saa kytkettyä.
https://www.4x4offroad.fi/fi/tuote/a...o-ckmta-171503
Tuommosen ajattelin laittaa kompuralle kaveriksi, on suunniteltu käytettäväksi tuon tuplakompuran kanssa.
https://www.offroadtarvike.fi/fin/so...l-p-386712-313
Tuommoset arbin solenoidit kävis johtosarjaan ja paineilmasäiliöön suoraan, mutta miten nuissa toimii paineen löysääminen lukolta ko tuo ei vissiin ole 3/2 toiminen solenoidi
Sitten pitäs varmaan hommata jonkun näkönen paineensäätäjä? Tuohon lukkojen kytkimien viereen olis kiva saaha painemittari missä näkyis kompuran paine, mutta en vielä tiiä kuinka vaikea se on toteuttaa
Takajarruja tuli jumpattua ko kuskin puolen jarrukengästä irtosi pinta ja kiilasi renkaan tönkkiin. Onneksi sattu kotipihalla että ei käyny sen isompaa vahinkoa. Käytin männät irti ja putsasin, laitoin uudet kengät, mutta rummut ei halunnu mennä ilman suostuttelua paikoilleen vaikka säädin sen säätöjutun lyhimmälle. No loppuviimein sain ne paikoilleen, mutta testilenkillä jarrut kuumu aikalailla. Väheni selvästi ko ajo enempi ja välliin veteli käsijarrusta.