Nyt harrastetaan syylärin vaihtoa. Sitäpä en ollut vielä vaihtanut tähän autoon, eli aika vanha jo tuo jos ei sentään orkkis. Uudessa on päätytankit jaettu väliseinillä niin että vesi menee kolme kertaa kennon läpi. Pitäis parantaa jäähdytystehoa verrattuna avoimiin päätyihin ja muutenkin pitäis olla tehokkaampi, enempi jäähdytyspinta-alaa kuin vanhassa.
Pientä tihkumista oli vanhassa tuosta lootajäähyn liitosten juurelta. Uudessa syylärissä ei oo lootajäähyä, mielenkiintoista seurata miten lämmöt käyttäytyy ilman sitä, keulallahan on kyllä iso erillinen jäähy lootalle. Sillähän aina pelotellaan että lootajäähyn hajotessa menee myös loota remonttiin kun vesi päätyy öljyn sekaan, nyt ei sitä pääse sit ainakaan tapahtumaan.