Meillä Ukon RohJussa on laatikon päällä pari liitintä, joista toinen on irti. Ja siinähän pirssissähän on tämä Kuplan mainitsema hidas takaveto. Hitaan nelivedonhan saa sitten päälle, kun poksauttaa kojetaulussa olevan H4 -nappulan pohjaan. Käyppäs tallilla vaikka huomenissa kurkistelemassa, niin testaillaan, onko se SE liitin.
Taidan muuten kohta tehdä Äijän kans vaihtokaupat ja otan RJn itselleni. Melkoisen mieltäkiihoittava rakenneltava on juu.. Ajakoon vanhus sitten taas HoJolla, herrasmiespirssillä.
Kaivaa se..
..Ja ihmettelijöille tiedoksi senverran, että tuo hidas TAKAveto ei muuten ole lainkaan paskempi idea kun oikein tarkkaan ajattelee. Pahassa paikassa yksikin ylimääräinen ruopiva pyörä on joskus liikaa. Oikein livettävässä paikassa hitaalla takavedolla voidaan yrittää esim. peruuttaa ilman, että vetävät etupyörät kanittavat käännöksen aikana. Itse en ainakaan ole kovin innoissani juoksemassa pyörittelemään etunapoja tai pulttailemassa kardaania irti tai vetämässä etuvetaria pois... En tiedä, onko tuossa Äijän vekottimessa otettu tuo piuha irti tahallaan, vai onko se muutenvaan irronnut, mutta tuntuu toimivan muuten hyvin.
www.nalle-offroad.com
Edited by - Nalle on 17/04/2005 09:59:24