Kiitoksia järjestäjille ja kanssakilpailjoille. Oli jälleen kerran mukava viikonloppu, mutta voisi sitä joskus tuon helteen tilalle ottaa jotain muutakin keliä, rupeaa käymään tylsäksi:)
Itse ajeltiin HS luokassa, niin rada olivat kyllä ihan mukavia. Ei mahdottomia, mutta semmoisia missä saa kyllä erot tehtyä ja välillä suorastaan hirvitti. Tosin teoreettinen mahdollisuus pakittaläpäisyyn olis hienoa, mutta taktikointi nyt kuuluu vaan lajin luonteeseen:) Ja ainakaan näissä pikkuluokan radoissa ei mitään mahdotonta auton rikkomista ollut pakko tehdä jos vain kantti antoi periksi ottaa muutamat pakit:)
Itsessään tapahtuma meni ihan jees. Lauantaina James ajeli ja itse istuin sananmukaisesti pelkääjän paikalla ja ihan kohtuullinen pistesaldo sieltä tuli. Sunnuntaina istuin itse kuskin penkillä ja tulos nyt ei ollut mairitteleva. Oikeastaan ei siinä mikään muu ketuttanut kuin 3-pätkä, jossa oli jo portit läpäisty virheittä ja sitten viimeisellä helpolla ketunlenkillä kohti maalia ajoi typerästi kannon päälle kiikkumaan:) Pätkällä 5 katkesi etukardaanin pultit niin se jäi vähän harmittavasti ennen kakkosporttia siihen.
|