Viestiketju: Uusi Jimny (gen4/GJ)
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.05.2023, 08:31
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ristretto Näytä viesti
Arvelin että oikea eturengas ei ole tasapainossa. Mutta suu loksahti kyllä auki kun kuulin että heittoa oli 800 grammaa!!! BestDrive sai isoilla painoilla ja rengasta pyörittelemällä tasapainoon. Mutta kaksi päätelmää - lienee vikat BF Goodrich renkaat jotka ostan ja viimeiset jotka annan Euromasterin asennettavaksi. Siellä ilmeisesti joku kesähessu laittanut painon 180 astetta siitä mihin se kuului laittaa. Ei voi ymmärtää. Ja painoja ei siis tietääkseni ja tarkastuksen perusteella ollut irronnut ja vanteet oli hyvät. Mutta nyt siis skulaa mutta aika huono maku renkaasta ja Euromasterista.
Mä laitoin Sorentoon Sailunin Terramax A/T renkaat. Sellaiset oli mulla muinoin ollut bmw x3 alla ja samaten grand vitaran alla. Hiljaiset renkaat, jotka tuntuu jopa maastossa toimivan. Talvellakin ne toimi yllättävän hyvin. Mut ei sorennossakaan tainnut mennä kuin max.60g painoa renkaaseen jos oikein muistan. Tosin sailunissa on vähän outo tuo kylki. Se on vähän pullollaan. Jos vierekkäin on kaksi samankokoista rengasta, eri merkkisiä niin tuo sailun on todennäköisesti kapeampi, mutta sen pullollaan olevan kyljen takia se on sitten saman levyinen. En tiedä miksi pitää olla pullollaan oleva kylki? Oletan sen myös ottavan osumaa helpommin ja siitä menee äkkiä oksat sun muut läpi kyljestä? Eli kannattaa vähän varovaisesti sitten ajella jos noihin päätyy. Itse en ole kylkeä vielä onnistunut rikkoon.
Vastaa lainaten