Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Macke
No joo jos sen olisi väkisin halunnu 1.4 suuttimen läpi ajaa. Mä maalailin erilaisia teräsrakenteita autojen pintapeltien sijaan, niin valinnaksi vaihtui isompi suutin jotta sai kertapierasusta paksumman kalvonpaksuuden.
Topicin laitteeseen, niin varo vaan ku kohta joudut värjäämään koko kinnerin kun rupee vanhat pinnat näyttää niin nuhjuisilta uusien rinnalla 
|
Koko kinneri maalataan. Mutta taitaa olla niin että paras neuvo on oma oppi. Maalikauppias sanoi että 20 prossaa ohennetta ja kaksi Bar painetta. Jos sillä ei onnistu vaan omilla tempuilla niin sitten niillä. Lopputulos merkitsee eikä juuri muu…
Semmoinen juttu tuli kokeiltua aamulla että jos on jo paksulti maalia ja siinä koloja, niin satsi maalia ilman ohennetta, pensselillä materiaali pintaan ja pakkelilastatalla sileäksi…
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi