Nyt on menopeliin muutoskatsastettu korotus, 33" renkaat ja pakumuutos.
Ja pakumuutos näyttää tältä.
Poistin samalla turvavyöt takaa kun ne oli niin typerän näköiset siinä ja ne oli melko helppo poistaa. Itse penkki on niinkin yksinkertaisesti otettu mäkeen, kuin pultit pois, penkki mäkeen, pultit takas paikalleen. Jätetty kaksi pulttia kiinnittämättä. Ostettu vanerilevy. Leikelty se. Päälle kumimatto. Käyttäen niitä kahta alkuperäistä penkin kiinnityspistettä kiinnitetään tuo vanerilevy takakontin pohjaan. Kumimattoa meinasin myös liimailla vaneriin kiinni, mut en jaksanut. Oli niin paljon helpompaa vaan vetää noilla ruuveilla se vaneriin kiinni. Kustannus tuosta muutoksesta tais olla luokkaa 60€, josta suurinosa menee tuon kumimaton ostoon.
Eli nyt jos haluaa takaisin henkilöautoksi niin ota kaksi pulttia pois, nosta vaneri pois ja pulttaa penkki paikalleen. Menee varmaan 10min. En tiedä miksi jengi tekee noista muutoksista niin kauhean vaikeita? Toi vanerilevy kuitenkin blokkaa kaikki kiinnityspisteet sieltä ja se on pultattu lattiaan kiinni.
Muutoskatsastuksessa myös fixailtiin vetopainoja. Auton alkuperäinen vetopaino on papereissa 3000kg. Kun tyyppikilpi lupaa 3300kg. En tiedä miksi papereissa on pienempi vetokyky kuin tyyppikilvessä? Joten vetokyvyksi korjattiin tyyppikilven vetokyky ja nyt saa vetää 3300kg. Tuskin kukaan tuolla niin paljoa vetää, varsinkaan noiden renkaiden ja korotuksen kanssa.
Työsylinterinkin on toiminut hienosti tuon fixin jälkeen. Eli ei ole tarvetta sitä enää uusia. Samalla ihmeteltiin myös lasipesureiden toimintaan. Aika vaimeasti sinne vettä tuli. Lisäksi säiliö vuosi vedet ulos. Syylliseksi paljastui sitten useita reikiä sisältäväksi pesuletkuksi.. Alkuperäinen letku mäkeen ja uusi tilalle. Nyt ei vuoda vettä pihalle ja lasille tulee huolella vettä. En tiedä miten alkuperäisessä letkussa voi olla niin paljon reikiä?