Ensinnäkin kunnon offipelin pitää olla kevyt, kestävä ja ainakin minun mielestäni leimattavissa. Eli vaihtoehtoja on mielestäni kaksi. Suzuki tai Toyota LJ/RJ. Tehot pitää saada kohilleen, mutta järki täytyy säilyttää, eli esim. Suzukiin terve oma moottori vääntäväksi viritettynä, tai jokin 1300 kuutioinen motti. Alle sellaiset renkaat, joilla pärjää eli nykyään AKEn poikkeusluvilla Suzukiin 33"set ja oikeat välitykset. Kunnon alusta alle, vinssi(t) ja... Perkele, minähän vissiin kohta höpötän LaaLaan piipertäjästä. Vaan eikö se siinä ole? Tuota LJ/RJtä vois ryhdistää hyvällä alustalla (OME, Ironman), 33-35" renkailla, hitaammilla välityksillä, pienellä koneen piristämisellä ja vinsseillä ja parilla panssarilla ja.. ja.. Ei se sen kummempaa ole. Kyllä näillä eväillä luulis jängässä pääsevän.
Kiitos ja Anteeksi
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com