Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 15.11.2022, 10:44
dragonxi dragonxi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.12.16
Sijainti: n/a
Viestit: 380
Blog Entries: 2
Perusasetus

Teknisiä haasteita näköjään
riittää kun on lähtenyt rengas
ja vannekokoa kasvattamaan
talviajoon Nissan Terrano 1:llä !

Esimerkkejä sarjasta "lunta tupaan"
kaverien kommentteja:

"Suurin ongelma kun Terranossa ei
ole lukkoja akseleilla, niin se ei vedä
kuin 2 renkaalla"

" Jos ajat kallelleen, niin pyörii vain
ne renkaat jotka ilmassa,
ne jotka maassa ei tee mitään"

"Kitkalukko voi olla taka-akselilla,
mutta sekään tuskin pitää,
yleensä kulunut 200 000 km:n jälk"

"Kallista tehdä siitä 100% neliveto"

"Varmaan 2500€ maksas kytkettävät lukot"

"Vain 2 pyörää vetää sulla"

"Aina kaksi ristikkäistä, koska
sulla tadauspyörästö,
muuten autolla ei vois kääntyä"

"Vain kunnon offroad kamppeissa
neljä pyörää vetää"

"Terranossa veto menee sinne
missä helpoiten pyörii"

Tuli näköjään luettua huonosti
speksit:
Make: Nissan
Model: Terrano 1EU) / Pathfinder 1 (USA)
Transmisson: Automatic, 4WD
Engine size: 3.0 liter 148hp
Engine type: VGE3.0 petrol V6

Mutarenkailla
33x12.50R15L
®BFGoodrich TA KM3 M+S POR
olen maastoon ja maastosta päässyt
salomaille, muttei ne varninaisia offroad
ajoja olleet vaikkakin autolla on ajeltu
katiskoita viemään savi ja kivikkoteitä
kevätpyyntiin ja eräretkillä ajettu omille
paikoin mutaisille, upottaville osuuksille.

Lumiketjut uusille korkeimmille nastarengas
taitaa ollakin sellainen haaste,
että viisasta harkita ettei hanki niitä
ja pitäytyä auratuilla hiekoitetuilla teillä
näillä renkailla sekä välttää isoja mäkiä
ajellen siellä missä Terranon tehot riittää!?
Vastaa lainaten