Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 12.11.2022, 18:45
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Jos ja kun sinulla on teräsvanteet niin ei niitä ketjut pieksä. Ongelma on jotkut 22” ylileveät aluhipleevanteet joilla 30 sarjan kumit.

Tuo mainittu titangrip tm. Onnee se ketjun profiili tms.

Noista pevag, ym. Ketjuista jokainen lienee laatukamaa.

Jos vielä heitetään tämä kehiin… https://www.nosted.com/produkter/kje...indre-kjoretoy

Ei muuta kun valkkaat mieleiset.

Meillä kun yleisesti ajellaan hyvillä renkailla talvella, niin ketjuja tarvitaan vasta ääri olosuhteissa. Toisaalta harvoin tulee kerralla yli 30 cm lunta niin ettei sitä keretä auraamaan.

Alpeilla kun sitä saattaa tulla ja vielä märkänä, ja mäet on pitkiä, niin siellä tarvii nastattomien allseason pyörien päälle ketjut joilla voi ajaa pitkiäkin matkoja.

Itsellä ketjut päällä n.1-3 kertaa talvessa. Edes auratessa niitä ei tarvinnut kuin silloin tällöin.

Ja silloin niitä tarvii niin ajomukavuus ei ole päällimmäinen kriteeri. Mutta jos talvella tarvii päästä kärri perässä periferiaan ja takaisin, niin ei ole huono asia että ketjujen kanssa voi ottaa myös vauhtia mäkiin. Kuitenkin kerta nousu on mukavampi kuin peruutusnäytös tai mäkilähtöharkat.

Mutta tärkein vaatimus on että ne pitää olla riittävän helpot laittaa päälle. Loput on sitten painotusjuttuja.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten